Każdego dnia przybywa materiału i nowych elementów do stworzenia konstrukcji transportowej. Cięcie drewna – z użyciem pilarki taśmowej od Record Power Woodworking Machinery and Accessories
z Agencja-amk.pl
szlifowanie i polerowanie narzędziami ręcznymi od YATO Polska
dokręcanie śrub i prace wykończeniowe z KING TONY POLSKA
klejenie elementów z produktami od CX80
korzystanie ze sprężonego powietrza z użyciem maszyn od Airpress Polska
Wszyscy są zaangażowani w tworzenie ramy ochronnej dla pierwszych fizycznych części POWERboat
W ostatnich dniach – i następne dwa tygodnie – przygotowujemy konstrukcję z płyt OSB i styropianu, aby bezpiecznie przetransportować szkielet kopyta (stworzony przy pomocy LAMDO – drukowanie 3D, frezowanie CNC
) do zaprzyjaźnionej firmy zajmującej się produkcją m.in. łodzi o napędzie elektrycznym – Green Dream Boats
Godziny spędzone wśród wiórek drewna, kurzu, ale z okularami rękawiczkami
i fartuchami ochronnymi
– bo bezpieczeństwo własne przede wszystkim. Jesteśmy w trakcie najbardziej ekscytującego etapu, bo widzimy realne efekty pracy. #DrogadoMonako
nabiera tempa, bo przecież oficjalne zgłoszenie do Monaco Energy Boat Challenge już wyslane!
Jak widzicie, wsparcie jest ogromne – za co jesteśmy ogromnie wdzięczni! Nasze działania są wspierane na każdym kroku i we wszystkich możliwych wariantach przez niezastąpionych przyjaciół! Razem w #DrogadoMonako




